Terdapat ralat dalam alat ini

Jumaat, 21 Ogos 2009


SALAM RAMADHAN AL MUBARAK...esok kita semua akan berpuasa...nampak nya kul 3.30 pg esok aku dah kena bangun bersahur...adoi!!!nak masak apa ya?goreng ayam dengan telur je lah...
hari ni pagi2 lagi aku dah sibuk ke sana ke sini...jam 8 pg tadi aku pi cuci gambar,dan pi hospital untuk suntik vaksin...tapi nasib baik tak suntik lagi hari ni..vaksin kat hospital dah habis...katanya tunggu vaksin sampai dulu baru dia call datang suntik..hehehe...mintak2 lah vaksin lambat sampai..malas aku nak suntik2 ni...leceh betul...
lepas pi hospital,balik umah dulu...tunggu petang baru nak kuar lagi dengan hubby...pagi2 ni hubby masih sekolah...
lepas hubby balik jumaat jam 1 ,kami kuar lagi..pi makan sekejap kat sedco..hari ni aku tak masak sebab lauk smua dah habis dalam peti..so,hari ni makan luar je..tapi hubby tak makan pun..dia masih kenyang..aku dengan anak sedara aku je makan nasi..lepas makan,kami pi majlis daerah hantar borang..pas tu aku pi pasar basah beli barang2 untuk masak bazar ramadhan esok...pas tu pi kat pekan pulak untuk cari barang2 lain..adoiii!!!sakit hati nya ,dah jenuh kami cari gula...tapi tak ada juga...tuan kedai cakap jam 5 ptng gula baru sapai..tapi boleh beli 1kg sorang je...jadi ptang tadi kami pun pi beratur lah untuk beli gula...termasuk lah si hero aku pun turut beratur beli gula juga...tapi bila sampai kat kaunter,diorang tak kasi budak kecik beli...sakit hati betul...terpaksalah hubby aku beratur sekali lagi untuk bayar yang anak aku punya...sedangkan boss tempat ambik gula tu dah kasi pun budak beli gula..cuma kat kaunter je tak kasi bayar...cerewet betul pompuan tu...

dah habis beli gula kat sedco,kami pi pulak kat chek point untuk cari gula lagi...sambil2 hubby tunggu kawannya hantar buah tamar...kat chek point kami dapat 3kg gula...jam 8 baru kami balik rumah...perut pun dah lapar dok jalan2 dari jam 1 lg...bila balik rumah si minah ni tak siap lagi buat kerja...lambat betul si minah ni buat kerja...jam 8.30 si minah ni balik...aku baru nak masak untuk makan nasi...jam 9.30 baru dapat makan...huhuhu...penat betul lah...esok nak kena bangun sahur awal lagi...dan nak kena masak untuk bazar lagi...mintak2 aku tak penat..

sekarang ni mata aku dah pun mengantuk ni.....tapi si hero masih lagi dok tengok tv..eee bila lah dia nak tidor ni...aku dah penat ni..nanti tak sedar pulak nak bangun sahur...ok lah...aku tidor dulu lah..lain kali aku cerita lagi ...SELAMAT BERPUASA SEMUA...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan